Post by conslusuhedo on Mar 8, 2022 22:29:02 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Word Search : Word Swipe 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Word Search : Word Swipe 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder mange ædelstene ▞▞▞
▞▞▞ Word Search : Word Swipe 2 2022 version ▞▞▞
Word Search : Word Swipe 2 פנאי row
Word Search : Word Swipe 2 Dažādas spēles rsmp
Kan godt lide spillet. Vil gerne have det mere, hvis det vil gå automatisk til det sidste spil, der blev spillet efter at have ramt afspilningsfanen. At gå forbi alle de spil, der allerede er spillet, er spild af tid og bliver irriterende.
Strikers 1945 Arkada gamg
Det er meget forfriskende og afslappende. Tak
Dette er et udfordrende spil, og udviklerne lytter og retter eventuelle problemer. Jeg anbefaler det stærkt.
Spillet er sjovt, men kan ikke lide pop op-reklamerne (temmelig irriterende)
Meget vanedannende men hjælper med at stimulere hjernen
Fb login virker ikke
Har brugt til at spille hele tiden, men nu vil det ikke åbne!!!! Ret venligst
Jeg elsker dette spil, jeg kan ikke få nok, men annoncerne mellem spil er lidt irriterende. Slip af med dem og 5 stjerner uden tvivl
dens store spil, når du venter på en venner, hjælpe med at slappe af ur sind nyttigt! meget interessant.
Jeg elsker det. Super Addict i dette spil 😍😍😍
Gode spil
DET er afslappende.
god sindøvelse...
Bare et sjovt spil, og du behøver ikke wifi for at spille det
jeg kan lide det
Gud tp
Om at afinstallere. Pludselig kan så mange tilføjelser ikke engang få 2 ord, og en anden tilføjelse dukker op. Det er lige begyndt at ske. Hader tilføjelserne
Har lige downloadet denne app og har ikke engang været i stand til at afspille den. Hver gang jeg åbner den går den ned og lukker. Kan du venligst løse dette problem. OK, så jeg slettede og geninstallerede, og jeg kan spille, men hvis jeg prøver at logge ind på Facebook, er det, når det går ned. Ret dette, så jeg kan spille online.
Word Search : Word Swipe 2 કેઝ્યુઅલ edoc
Afslutter
Vanedannende, sjovt, fantastisk tidsspilder.
Konstant afbrudt af annoncer og at skulle genoptage spillene. Aldrig igen.
Fjerner tankerne fra bekymringer og forbedrer synet. Stavning har altid været en styrke for mig... Så når jeg gør det godt, får jeg en følelse af stolthed og præstation! All around vinder efter min mening!
Meget afhængig spil! elsker dette.
Det er sjovt
Det er et meget flot spil, jeg elsker virkelig dette spil meget. Mit mest yndlingsspil
Fedt nok
Hadede det. Jeg har aldrig set sådan et dumt spil.
Word Search : Word Swipe 2 Опуштене hvj
Word Search : Word Swipe 2 Εύκολα wjin
Opfrisk din hjerne, jeg kan lide det...
det gør mig klogest
Jeg kan virkelig godt lide denne app, men iPhone give away er meget irriterende, så jeg har været nødt til at slette, hvis du får 1, jeg kan købe uden afbrydelse. Lad mig vide Linda Goff
Godt spil til at fordrive tiden.
Bliver ved med at poppe annonce for telefonen. Stopper spil, fungerede fint indtil jeg ramte spil 294, stinker nu,,,,,har en virus tror jeg. Vil afinstallere og lede efter nyt spil
Elsker at spille dette i tidsindstillet tilstand. Sandsynligvis den bedste ordsøgning, jeg har fundet, og jeg har været igennem MANGE! Det problem jeg har er med knappen næste niveau. Sandsynligvis 7 ud af 10 gange, når jeg går videre, tager det mig til Play Butik! Ikke til dette spil, men tilfældige. Når den gør dette, skal jeg lukke den ned og genstarte. Meget irriterende! Hvis jeg ikke kan få det til at stoppe, vil jeg slette spillet.
Fortsæt med at spille FANTASTISK spil
Jeg elsker bare dette spil
At finde ord får dig virkelig til at koncentrere dig, se hvor lang tid det tager at rydde brættet, Godt spil,,
Dette gamle indlæg bliver opdateret. Hver gang jeg prøver at oprette forbindelse til Facebook, går det ned i spillet. U har geninstalleret spillet, jeg mister det "arbejde", jeg gjorde. Derfor gik stjernerne ned. Sikke et fantastisk spil. Og det bedste er, at det bruger sindet på en god måde.
Vildt
Smart spil meget afslappende og underholdende
Fantastisk spil til at holde dig beskæftiget. Ingen problemer overhovedet